From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Kostas D.
Theodoropoulos
Sent: Saturday, October 24, 2015 2:16 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Μιά ερώτηση για Android

Καλησπέρα. Μπράβω στο prim που πήρε lolipop εμείς περιμένουμε πότε θα το
πάρουμε αν και θα είναι 5.1.
Δεν ξέρω τι είναι ακριβώς αυτή η επιλογή προσβασιμότητας. Σε ότι αφορά το
δεύτερο υπάρχουν πριπτώσεις εφαρμογών που αν και υπάρχει η επιλογή περισσότερες
επιλογές αν πίσω από αυτή δεν υπάρχουν επιλογές απλά δεν ανοίγει.
--Κώστας--