την ένδειξη σφάλμα η αναφορά του talkback διακοπηκε αναφορά η οκ μου εμφανιζεται και μένα καποιες φορές συνηθως στο facebook και για να ξαναλειτουργήσει ανοιγοκλείνω το talkback , βέβαια δεν έχω εγκαταστήσει την δοκιμαστική έκδοση στο samsung ace style g 310 και καλο μου φαινεται να απενοργοποιεισω τις αυτόματες ενημερωσεις, ΄χασαμε το skype μην χασουμε και το παπαγαλιζειν χοχο. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Dimitrios Tsakiridis
Sent: Saturday, November 14, 2015 4:01 PM
To: 'orasi mailing list'
Subject: Re: [Orasi] Πρόβλημα με τις εφαρμογές στο playstore.

Καλησπέρα:

Όχι, δεν έχω διαπιστώσει τίποτα στις συσκευές μου, αλλά έχω άλλο πρόβλημα, δεν μπορώ να εγκαταστήσω την τελευταία έκδοση του Talkback στο Galaxy Trent plus, GT-S7580, με Android 4.2.2 jelly bean, bild XXUBOH1. Κατέβασα και χειροκίνητα το αρχείο .apk το έτρεξα, αλλά πάλι μου βγάζει πρόβλημα. Ενώ εγκαθίσταται κανονικά, σταματάει η ομιλία, βγάζει μήνυμα σφάλματος ότι το Talkback διακόπηκε και μου δίνει τις επιλογές Okay και αναφορά.
Κάνω επανεκίνηση της συσκευής, αλλά πάλι δε μιλάει.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.