εισαι υποχρεωμένος να απαντας όταν υπαρχουν προκλησεις , όταν καποιοι θέλουν τα χώματα που οι παλαιοτερες γενιές τα ποτισαν με το αιματους, λοιπον ασε την πραγματικότητα γιατί η πραγματικότητα στην κυπρο ειναι πως ειναι κατεχόμενη και οι τουρκοι θέλουν αυτο το κομματι ανεξαρτητο, να το δεχτουμε λοιπον; εχουμε και δικαιολογία για να παει το χαπι πιο ευκολα κάτω, μπορουμε να πουμε τώρα που εχουμε τα παντελονια κατώ δεν μπορουμε να αντισταθουμε στην δυναμη τις τουρκιας και αν θέλετε παρτε και την υπολοιπη.
αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas .D. Theodoropoulos
Sent: Wednesday, March 16, 2016 9:18 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Μίλα μου βρώμικα: «Μακεδονία»

αν ενοείς στην εδαφική ακεραιότητα αυτό έχει απαντηθεί ιστορικά από τον
ελληνισμό από τις θερμοπύλες έως την γερμανική κατοχή.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
Sent: Wednesday, March 16, 2016 8:48 PM
To: orasi mailing list

Δηλαδή αν κάποια στιγμή οι Σκοπιανοί βρεθούν στρατιωτικά πιο δυνατοί και σου
πουν, ελλαδιτσα  έχουμε το πανω χερι, η μας δίνεις την Μακεδονία η σε
ισιπεδωνουμε, τοτε τι κανεις δέχεσαι την πραγματικότητα και τους λες , καλώς
τα παιδία περαστεί και άλλωστε τα κουλά σας και πάρτε οτι θέλετε?
Αλεξανδρος

Στις 16 Μαρτίου 2016 8:28:06 μ.μ. EET, ο/η "Kostas .D. Theodoropoulos"
<ks...@hostvis.net> έγραψε:
το θέμα δεν είναι το τι δικαιούσαι αλλά αν αυτό συνάδει με την
πραγματικότητα.
Προφανώς δεν μιλάμε για τις ιστορικές διαστρεβλώσεις και αθλιότητες των

σκοπίων που σε αυτά δεν γίνονται διεθνώς πιστευτοί αλλά εμείς χάνουμε
το
δίκιο μόνοι μας όταν δεν επιμένουμε στον γεωγραφικό προσδιορισμό αλλά
τα
θέλουμε όλα δικά μας σε μία περιοχή που για αιώνες κατοικήθηκε από
διάφορες
εθνότητες.