άν έβαζες και τις λέξεις μήπως και υσιχάσουμε θα ήταν τέλειο. χαχαχα. σπύρος

From: "Christos Koromilas Κορομηλάς" <ckoromi...@hotmail.com>
Sent: Tuesday, March 22, 2016 8:54 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Ερώτηση για. Nvda και w 10

Νίκο καλημέρα,
Αν δεν σου είναι δύσκολο φτιάξε του δύο αντίγραφα ένα για 64 bit και ενα για 32 bit. Γιατί δεν ξέρει αν ο υπολογιστής που θα βρει έξω από το σπίτι του είναι 32 οι 64 bit.

Συγνώμη για την παρέμβαση.
Καλημέρα σε όλους

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

22 Μαρ 2016, 08:42, ο/η Nikos Demetriou <nikosdemetr...@googlemail.com> έγραψε:

Δεν είναι ανάγκη να έχεις.
Θα σου στήλω έναν σύνδεσμο και όταν πατήσεις πάνω θα κατεβεί.
Θα το στήλω απόψε όμως που θα είμαι σπίτι διότι εδώ έχω μόνο 32 bit.
Θα κάνω μόνο τις ρυθμήσεις με την γλώσσα και το interface και τα άλλα θα τα
ρυθμίσεις εσύ.
Νίκος