From: "Αλέξανδρος Δημητρόπουλος" <alexandrosdi...@hotmail.com>
Sent: Monday, April 18, 2016 7:43 PM
To: "orasi" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] ερωτηση για φορολογικη  δηλωση

εδω στην λίστα εχει γραφτει για το θέμα των φορολογικών δηλωσεων εγώ αντιμετωπίζω το εξής οι κωδικοι 905 και 906 δεν ειναι συμπληρωμένοι και έχουν συμπληρωθει οι 301 που ειναι αθροισμα καθαρών ποσωναπο προσθετη εργασια κλπ εκει έχει μπει εκατό ευρω απο την εργασια μου καποια νυχτερια που ειχαν ξεμεινει απο το τέλος του 11 απιστευτο ετσι! λοιπόν ο 303 που ειναι το αθροισμα καθαρων ποσών απο κυριες συντάξεις ο 313 ο 315 δηλαδή φορος που αναλογει και φορος που παρακρατηθηκε και ο 333 που ειναι εισφορα αλληλεγύης , φυσικά δεν μου δινει το δικαιωμα να συμπληρώσω τους 905 και 906, τι να κάνω περιμένω να διορθωθει το λάθος γιατί απο την στιγμή που δεν ειναι συμπληρωμένοι οι 905 και 906 νομίζω πως προκειται για το λάθος που έχει αναρτηθει εδω στην λιστα.
αλέξανδρος