Αυτό που θα ήθελα εγώ να προσθέσω σε όλα τα παραπάνω που έχετε γράψει είναι πως
δεν μπορεί μάλλον κανένας από εσάς να καταλάβει πόσο κουραστικό είναι να
Επισκέπτεσαι το mail σου μία ή δύο φορές την ημέρα και να σου κατεβαίνουν κάθε
φορά 50,60 μηνύματα από τα οποία σίγουρα θα υπάρχουν και 10 – 20 που θα σε
ενδιαφέρουν αλλά πάντα χάνονται μέσα στον σωρό. Το άλλο που θα ήθελα να τονίσω
είναι ότι όλοι μας διαβάζουμε διάφορες ειδήσεις καθημερινά στο internet,
σκεφτείτε όμως πως θα ήταν τα πράγματα αν στέλναμε όλοι αυτά που διαβάζουμε και
μας κάνουν εντύπωση κάθε μέρα; Για όλους αυτούς λοιπόν τους παραπάνω λόγους εγώ
είχα βάλει την λίστα σε κατάσταση διακοπών για να μην μου έρχονται μηνύματα και
το χα αφήσει έτσι πάνω από ένα χρόνο και όταν αποφάσισα πάλι να την ανοίξω
βλέπω ότι συνεχίζει το ίδιο βιολί.

Στάλθηκε από το iPhone μου

22 Απρ 2016, 8:05 μμ, ο/η Θανάσης Κατσαγάννης <thkatsagan...@gmail.com> έγραψε: