Εντάξει. Η αργεντινή, η ουγκαρία, η ισλανδία, ο ισημερινός ήταν παραδείγματα όπως μας έλεγαν κορυφαίας αντίστασης κατά των τοκογλύφων κλπ.
Η εξέλιξη των πραγμάτων απόδειξε αυτό που λέγαμε από χρόνια.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: skordilis-spyros
Sent: Saturday, April 23, 2016 7:28 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Πρόταση για τη λήστα

εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι τους μετέχοντες στην κουβέντα αυτή και όποιον άλλον
θέλη να παρέμβη. έστειλα μόλις ενα άρθρο για την αργεντινή. ρωτάω.
1 ενοχλή το άρθρο
2 ενοχλή η συζήτηση που θα γίνη
3 ενοχλή το χρονικο διάστημα που θα τραβήξη η συζήτηση αυτή.
γιατί το έστειλα. το έστειλα διότι ενώ είναι πράγματι ενα άρθρο που μπορής
εύκολα να το βρής παντού, ωστόσο αναδικνύη το ζήτημα που ταλανίζη την ελλάδα
απο το 2010 περί του χρέους. σπύρος