Χρήστο εδώ όλοι είμαστε μεγάλα παιδιά και νομίζω καταλαβαινόμαστε. σου έχω ξαναπει ότι αυτό το εσείς κι εγώ που γράφεις, είναι προσβλητικό. στο φινάλε γιατί εγώ να ανήκω στο εσείς κι εσύ στο εσύ; δεν είναι λίγο εγωιστικό αυτό;
Νίκος.
On 22/4/2016 9:15 μμ, Christos Koromilas Κορομηλάς wrote:
Σπύρο,
με αυτά που γράφεις κάτι δεν πάει καλά.
Κοιτάξου στον καθρέφτη και ίσως αυτά που λες για τους άλλους να δεις για σένα.
Λίγη ψυχραιμία και λίγη δικαιοσύνη να δίνουμε και στους άλλους όχι Όλα δικά
σου.
Βρίζω όταν λέω την αλήθεια ή τη γνώμη μου;
Εσείς δηλαδή τι κάνετε;

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

22 Απρ 2016, 19:21, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε:

γιάσου βμαρία. οι εντάσεις φυσικά είναι καλές και υγυείς. αρκή όμως να
στιρίζοντε σε ανταλαγή επιχηριμάτων και όχι ύβρεων επείσης είναιδιαστροφή να
κάνης ανάρτιση μόνο και μόνο για να διμιουργήσης ένταση η για να ενοχλήσης.
σπύρος

From: <maniatakimaria19...@gmail.com>
Sent: Friday, April 22, 2016 6:28 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Πρόταση για τη λήστα

Καλησπέρα Θανάση, και οι εντάσεις καλές είναι, σπάνε τη μονοτονία!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Στάλθηκε από το iPhone μου

22 Απρ 2016, 6:06 μμ, ο/η Θανάσης Κατσαγάννης <thkatsagan...@gmail.com> έγραψε:

Φίλες και φίλοι της λήστας,
θέλω να προτήνω ένα περιορισμό στην ανάρτηση των μηνημάτων,
με τον οπίο πηστεύω πως μπορεί να λιγοστέψουν οι εντάσεις.

Παρατήρισα πως με τα περησότερα άρθρα που προκάλεσαν σφοδρές αντηδράσεις,
αυτοί που τα ανήρτησάν δεν συμφονούσαν με το περιεχομενό τους.
Όπωςόλοι έχουμε δεχτεί την ιποχρέωση να βάζουμε την πιγή,
έτσι μπορούμε να δεσμευτούμε να αναρτούμε άρθρα που μας εκφράζουν,
που συμφονούμε μαυτά, και όχι για να πηράξουμε κάπιους
ή για να δούμε τις αντιδράσεις.
Δεν μπορεί να σκοτονώμαστε στη λήστα,
για άρθρα που ανεβένουν για προβλιματισμό.
Όσοι αγαπάμε και οφελούμαστε από τη λήστα,
πρέπει και να την προστατέψουμε.

Φιλικά, Θανάσης.