Σπύρο,
στο έχω ξαναγράψει αν θέλω σωστή ώρα άφιξης στην στάση χρησιμοποιώ το Google
maps. Έχω μία διαφορά πάντα απόλυτα λογική γύρω στα τρία με 5 Λεπτά .
Τώρα ως προς την Ενημέρωση για την Άφιξη στην στάση Οκτώ φορές στις 10 μου τα
λέει όπως πρέπει αλλά δύο φορές στις 10 είναι μουγκό δεν μου μιλά Οπότε καθώς
καταλαβαίνεις έτσι κι αλλιώς με δέρνει η ανασφάλεια!

Στάλθηκε από το iPhone μου

3 Μαΐ 2016, 17:10, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε: