Καλησπέρα φίλε Σωτήρη.Έτσι όπως στα είπε η Κυρία είναι.Και εγώ ακόμα δεν έχω πληρωθεί επειδή απο τον Δήμο της Αθήνας πέρασα στον Δήμο Ζωγράφου.Μίλησα και εγώ με την υπεύθυνη του Δήμου μου και μου είπε πως θα πληρωθώ την άλλη εβδομάδα επειδή εχουν πάει τα χαρτιά για έλεγχο.Οπότε μην ανησυχείς.Χρόνια πολλά πολύχρονος να τα εκατοστίσεις λοιπόν και ότι καλύτερο στην ζωή σου εύχομαι.Πολλές καλησπέρες σε όλους. ----- Original Message ----- From: "sotiris korfiatis" <morfia...@hotmail.com>
Sent: Wednesday, May 11, 2016 7:42 PM
Subject: Re: [Orasi] Επιδώματα

Πραγματικά ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σας :-) Μίλησα το πρωί με την πρόνοια και συγκεκριμένα με την κυρία Μαρίνα κολλήτα. Μου είπε ότι ο Δήμος μου Άγιος Δημήτριος έχει μεταφερθεί στον Δήμο απ' ό,τι κατάλαβα μου έδωσε και τηλέφωνο και πήρα εδώ στον άγιο Δημήτριο όπου μου είπαν τα εξής: Ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα απλά θα πληρωθούμε όλα τα επιδόματα αναπηρίας από τις 20 μέχρι τις 25 του Μάη. Ίδωμεν. Και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές σας και Σπύρο περιμένω το κοράκι φίλε και το άλλο του Έκο. Πολλά πολλά ευχαριστώ φιλικά πάντα

Σωτήρης κορφιάτης

11 Μαΐ 2016, 7:01 μμ, ο/η Christos Koromilas Κορομηλάς <ckoromi...@hotmail.com> έγραψε:

Πολύχρονος φίλε αλλά στο facebook είδα ότι τα έχεις εχτές
Ήθελα να σε πάρω τηλέφωνο αλλά έμπλεξα και ξεχάστηκα.
Όλα τα καλά

Στάλθηκε από το iPhone μου

11 Μαΐ 2016, 17:54, ο/η sotiris korfiatis <morfia...@hotmail.com> έγραψε:

Σπύρο καλημέρα. Έχω εθνική και μέχρι σήμερα πληρωνόμουν κανονικά την πρώτη μέρα πληρωμής περίπου στις πέντε με έξι το απόγευμα. Αυτός είναι και ο λόγος που ανησυχώ. Παρεπιπτόντως έχω τα γενέθλια μου σήμερα :-) Λες να μου κάνουν καμιά πλάκα :P Σε ευχαριστώ που με θυμάσαι για τα βιβλία ναι θα ήθελα το κοράκι του king και του Έκο το κοιμητήριο της Πράγας. Να είσαι καλά Σπύρο και είμαστε σε επαφή.

Σωτήρης κορφιάτης

9 Μαΐ 2016, 11:39 μμ, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε:

σωτήρη καλησπέερα. η πειραιώς πληρώθηκηε. αν έχης άλφα θα πληρώση στις 3.30 το πρωί. ήθελα και εγώ να σου γράψω. να στείλω το κοράκι? και ποιό άλλο είχες πή δεν θυμάμε. σπύρος