Κουράζουν οι απροσπέλαστες εκκλησίες

«Η προσβασιμότητα όλων των εκκλησιών, τόπων λατρείας, όλων των εκκλησιών έπρεπε
να είναι υποδειγματική! Αντί να μας...καταραστεί ο Αρχιεπίσκοπος για αυτή την
καταγγελία που κάνουμε, ας φροντίσει να μπουν μέσα πρόσβασης, ράμπες ή άλλα, σε
κάθε εκκλησία! Το κόστος δεν είναι απαγορευτικό»!

Με αφορμή τη δήλωση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου για τον υπουργό Παιδείας, Νίκο
Φίλη, αναγνώστης της «Εφημερίδας των Συντακτών», με επιστολή του, δίνει τη δική
του απάντηση στον προκαθήμενο της ελληνικής Εκκλησίας.

Αναλυτικά:

Αγαπητή «Εφημερίδα των Συντακτών», είμαι συγγενής συμπολίτη με κινητικό
πρόβλημα, καθισμένου σε αναπηρικό αμαξίδιο και θέλω να σας γνωστοποιήσω την
αντίδραση του σε πρόσφατα λόγια του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου. Πρόκειται για
άνδρα 30ετών, βρίσκεται σε αμαξίδιο τα τελευταία πέντε χρόνια λόγω τροχαίου
ατυχήματος και δεν μπορεί ν΄ αντιμετωπίζεται από τη χώρα μας σαν... τελειωμένο
άτομο με «ειδικές ανάγκες».

Χαρακτηρισμός που σας βεβαιώνω ότι χρησιμοποιείται μόνο στην Ελλάδα και πουθενά
αλλού στον αληθινά πολιτισμένο κόσμο. Αλλού, στην Ευρώπη και όχι μόνο, υπάρχουν
μέσα πρόσβασης σε ΟΛΟΥΣ τους κοινόχρηστους χώρους για τους συμπολίτες με
παραπληγία, τετραπληγία και όχι κατ εξαίρεση όπως συμβαίνει στην εχθρική Ελλάδα!

Σε οικογενειακή συγκέντρωση, λοιπόν, το Σάββατο, ακούσαμε από τηλεοράσεως τη
δήλωση Ιερώνυμου για τον υπουργό κ. Φίλη. «Κουράστηκε και μας κούρασε ο
κ.Φίλης!» είναι τα λόγια του και ο συγγενής μου, δίπλα μου, χειρονόμησε και
είπε προς την τηλεοπτική εικόνα του Αρχιεπίσκοπου: «Κι εσύ να δεις πόσο μ΄
έχεις κουράσει, επειδή, παρά το κινητικό πρόβλημα μου, θέλω να πηγαίνω τις
Κυριακές και όχι μόνο στην εκκλησία αλλά ψάχνω μάταια να βρω κοντινή εκκλησία
που να έχει ράμπα στη είσοδο της και να μπω μέσα αυτόνομα όπως κάθε άλλος
πιστός! Βάλε ράμπες ή, άλλα μέσα πρόσβασης σε όλες τις εκκλησίες για να μην
κουράζεις εμάς και μετά να μιλάς γι αυτούς που σε κουράζουν!» ήταν τα λόγια του!

Η προσβασιμότητα όλων των εκκλησιών, τόπων λατρείας, όλων των εκκλησιών
επαναλαμβάνω, έπρεπε να είναι υποδειγματική! Αντί να μας...καταραστεί ο
Αρχιεπίσκοπος για αυτή την καταγγελία που κάνουμε, ας φροντίσει να μπουν μέσα
πρόσβασης, ράμπες ή άλλα, σε κάθε εκκλησία! Το κόστος δεν είναι απαγορευτικό!

Ας πάψει να κουράζει, λοιπόν, ο Μακαριώτατος όσους τους κουβαλούν στα χέρια για
να μπουν στις εκκλησίες της πόλης ή, του χωριού τους επειδή δεν υπάρχουν μέσα
πρόσβασης στις εισόδους τους και μετά να καταγγείλει όσους...κουράζουν τον
ίδιο!.

Ευχαριστώ, Μιχάλης Μπαντής (Κουκάκι, Αθήνα)

Πηγή: «Η εφημερίδα των συντακτών»
www.eoty.gr