Καλησπέρα, φίλτατε Κώστα,
Σου εύχομαι, ειλικρινά κι ολόψυχα, να έχεις χρόνια πολλά, με υγεία κι αγάπη!

-----Original Message----- From: Pwlina Papanikolaou
Sent: Saturday, May 21, 2016 1:40 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Θερμές ευχές και ευχαριστίες

Χρόνια πολλά και καλά Λίσταρχε μας αγαπημένε

Πωλίνα Π.

21 Μαΐ 2016, 1:35 μμ, ο/η Γιωργος Αλικανιωτης <alikaniw...@icloud.com> έγραψε:

Φίλε Κώστα χρόνια πολλά και από εμένα ότι επιθυμείς να χαίρεσαι το όνομά σου την οικογένεια άσου και εύχομαι από καρδιάς ό,τι καλύτερο για την πρόοδο στα δίδυμα

Στάλθηκε από το iPhone μου

21 Μαΐ 2016, 1:33 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε:

Σε όσες και όσους συνεορτάζουμε σήμερα τις πιο θερμές μου ευχές για χρόνια πολλά και κάθε καλό στην ζωή σας με υγεία πάνω από όλα. Ευχαριστώ όλες και όλους σας μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σας την κάθε μία και τον καθένα ξεχωριστά. Δεν απάντησα κάτω από το κάθε μήνυμα για να μην επιβαρυνθεί η ροή της λίστας.