Καλησπέρα Γιώργο. Κατ'αρχάς καλορίζικο και από εδώ το νέο μηχάνημα. Το iphone see θεωρώ πως είναι μία αξιοπρεπής επιλογή ώστε κάποιος να γνωρίσει την apple ειδικά αυτό των 64 gb αποθηκευτικό χώρο. Σε δυνατότητες είναι ένα ενδιάμεσο μηχάνημα μεταξύ του 6s και του 5s. Το πλεονέκτημα του είναι πως για 4 χρόνια θα έχει αναβαθμίσεις.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Γιώργος Καλουδάκης
Sent: Wednesday, August 31, 2016 3:11 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Η πρώτη μου εμπειρία με Iphone

Γειά σου Δημήτρη. Να το αγοράσεις με κλειστά μάτια που λέ  κι ο λαός. Εγώ
αγόρασα το iPhone seπου βγήκε φέτος και έχει τις διαστάσεις του 5s. Αυτό στο
γράφω γιατί το 6s είναι  μπαχατέλα στο μέγεθος κατα την γνώμη μου. Αν το 7s
βγεί στις διαστάσεις του se και του 5s τότε περίμενε δυό μηνες για να το
αγοράσεις. Ο Κορομηλάς θα σου πεί πολλές λεπτομέρειες. Για την μνήμη στο
έγραψε ο Κώστας. Το μόνο μειονέκτημα που βρήσκω είναι στη μεταφορά αρχείων
και φακέλλων απο το λάπτοπ στο iPhone γιατί γίνεται ευκολότερα  με την
δημμιουργία του  drobbox.  Γιώργος