Γεια σας.
Αν και δεν έχω ifone, δοκιμάζαμε την συγκεκριμένη ρύθμιση με την Ελένη και
διαπιστώσαμε ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση δεν έχει να κάνει με το voice over
αλλά για βλέποντες χρήστες που θέλουν να ξέρουν ποιός τους καλεί χορίς να
βλέπουν το τηλέφωνο τους.
Θα το διαπιστώσετε αν επιλέξετε να αναγκέλονται οι κλήσεις και
απενεργοποιήσετε το voice over. Θα σας αναγκήλει ποιός σας καλεί.
Το voice over θα έπρεπε να αναγκέλει τις κλήσεις. Είναι παράξενο που δεν το
κάνει.
Ίσως με μια επανεκκίνηση να διορθωθεί το πρόβλημα σου Στέλιο.
Νίκος