Γεια σου Γιώργο. Ο καλύτερος τρόπος είναι η παράλληλη διατήρησης βάσης δεδομένων ή ενός αρχείου σε exel ώστε να έχεις πλήρη εικόνα των τίτλων των βιβλίων σου.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: George Dimitriadis
Sent: Thursday, September 22, 2016 9:38 AM
To: Orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] Δυσκολη ερωτηση

Καλημερα. Εχω ενα προβλημα και θελω την βοηθεια σας. Εχω εναν
εξωτερικο σκληρο δισκο τον οποιο χρησιμοποιω μονο για τα Audiobooks
για να φτιαξω την ψηφιακη μου βιβλιοθηκη. Εχω λοιπον δυο φακελους,
"Ελληνες" και "Ξενοι" συγγραφεις. Μεσα σε αυτους εχω τον καθε
συγγραφεα σε φακελο που μεσα εχει τα δικα του βιβλια. Θα ηθελα να μαθω
αν υπαρχει καποιος τροπος ή καποιο προγραμμα ωστε να μπορω να γνωριζω
ποσα βιβλια εχω, δηλαδη ποσους τιτλους διαθετω. Θα ηθελα ειδικα οι
διαχειριστες της σελιδας που θα εχουν και αυτοι αρκετα audiobooks να
μου προτεινουν τι μπορω να κανω. Υ.Γ. ο ογκος μεχρι στιγμης πρεπει να
ειναι πανω απο 1500 τιτλοι!