Sent: Thursday, September 22, 2016 8:57 PM
To: Orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] Δυσκολη ερωτηση

Καλησπερα, Κωστα. Επειδη με ενδιαφερει η γνωμη σου για το Excel θα
ηθελα να μου προτεινεις πως να το φτιαξω καλυτερα. Αν π.χ θα πρεπει να
ειναι με αλφαβητικη σειρα πως οταν παρεμβαλλεται ενα βιβλιο που θα
προσθετω, θα γινεται με τον αυξοντα αριθμο, ή αν θα ειναι καλυτερο να
τα βαζω με τη σειρα που τα κατεβαζω και τα αποκτω. Εσυ που θα εχεις
και περισσοτερα απο εμενα ξερεις να μου πεις κατι καλο!

Ευχαριστω!

Γιωργος!