Όχι ρε φίλε, δεν είναι έτσι
Δικά μας λεφτά θα μας δοσει και όχι δικά του  από την τσέπη του.
Δεν υπάρχει λόγος να φοβάται
Εάν φοβάται τότε δεν κάνει για ταμεία τράπεζας
Να πάει να γίνει οικοδόμος!
Έλεος πια με τους μ...κες που υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και το παρακμιακό
συστημά τους.
Στάλθηκε από το iPhone μου

12 Οκτ 2016, 8:13 πμ, ο/η Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr> έγραψε: