Βρε αγάπες μου αφού μου ο 2643 το γράφει καθαρά υποχρεούνται να προσλαμβάνουν
σε ποσοστό πέντε τοις 100 των θέσεων που προκηρύσσονται κάθε φορά… Η προκήρυξη
προηγείται… Καμιά στρέβλωση του νόμου  ο νόμος αυτό προέβλεπε εξαρχής
μαζεύονταν οι θέσεις και μετά θα βγαίνανε οι προκηρύξεις για τους ανθρώπους με
αναπηρία. Τα προβλήματα τα ξέρουμε όλοι στην πράξη…

Πωλίνα Π.

13 Οκτ 2016, 9:46 μμ, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε:

> αυτό που συνχέετε θανασοπολύνα είναι ο νόμος με την στρευλή εφαρμογή του. απο
> πουθενά σύμφωνα με τον νόμο δεν ήταν υποχρεοτικό ο 2643 να έπετε γενικής
> προκύριξης. απλά επειδή δεν ήθελαν να ενεργοποιήσουν τον 2643 έλεγαν
> περιμένουμε την γενική και όταν έρχονταν η γενική απο την οποία απέρεαν
> θέσεις αμέα δεν τις προκίρισαν ποτέ. σπύρος

Κατάλογος ηχητικών βιβλίων για ανάγνωση
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.xls
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που
λειτουργούν οι φορείς των τυφλών