Γεια σου Κώστα και σε όλη την παρέα.
Αν μάθεις κάτι περισσότερο να μας το πεις γιατί ενδιαφέρομαι κι εγώ άμεσα.
Χρησιμοποιώ καθημερινά μπάρα Braille εδώ στο studio και νομίζω ότι με έχει
βοηθήσει σημαντικά στη δουλειά μου.
Ένα πρόβλημα που θα λύσω με αυτή την συσκευή θα είναι η δυνατότητα να έχω
πρόσβαση σε πληροφορία braille μακριά από το δικό μου χώρο. Δυστυχώς η δική μου
συσκευή δεν μπορεί να μετακινηθεί εύκολα και, κυρίως, δεν έχει σύνδεση blue
tooth.
Περιμένω με ανυπομονησία.

Νεκτάριος.