γειάσου μαρία. το τσέχικο μπαστούνι μου χερετά το αμερικάνικο που σίγουρα κρατάς. αυτοί οι αμερικάνοι μέχρι και στο χρώμα των μπαστουνιών βάλανε χέρι προκιμένου να πουλήσουν. χαχαχαχα. πέραν όμως του αστείου του θέματος. προφανώς το ρόζ θα το έχης για εσωτερικούς χώρους. γιατί δεν πληρή τα στάνταρς. όσο για τους ΄σκυλοφίλους μας. το μπαστούνι είναι αναντικατάστατο. χέρομε με τον ραγκαβί. όταν περιήλθε στα χέρια μου, αναροτιόμουν αν θα το κατεβάση έστω και ένας καιβλέπω με χαρά ότι υπάρχη ενδιαφέρον. σπύρος

From: "Maria Georgakarakou" <mylar...@hotmail.com>
Sent: Saturday, October 15, 2016 6:52 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] Χρόνια πολλά στα μπαστούνια μας

Να τα χαιρόμαστε. Τι θα κάναμε χωρίς αυτά;;;

Εξαιρούνται οι φίλοι και οι φίλες που προβιβάστηκαν στα σκυλάκια που δεν είναι άσπρα.

Πάντως το μπαστούνι μου είναι ροζ. Μήπως δε γιορτάζει;

Παρεμπιπτόντως, ευχαριστώ για το Ραγκαβή, Σπύρο μου. Πολύ το ήθελα αυτό το βιβλίο. Θα το διαβάζω όλη νύχτα και αύριο στο δρόμο για το σχολείο...
Χαιρετισμούς από την Αμερική.
Μαρία.