Χρόνια πολλά στον πιο συνεπή αληθινό και ακούραστο φίλο μας.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Maria Georgakarakou
Sent: Saturday, October 15, 2016 6:52 AM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Χρόνια πολλά στα μπαστούνια μας

Να τα χαιρόμαστε. Τι θα κάναμε χωρίς αυτά;;;

Εξαιρούνται οι φίλοι και οι φίλες που προβιβάστηκαν στα σκυλάκια που δεν είναι άσπρα.

Πάντως το μπαστούνι μου είναι ροζ. Μήπως δε γιορτάζει;

Παρεμπιπτόντως, ευχαριστώ για το Ραγκαβή, Σπύρο μου. Πολύ το ήθελα αυτό το βιβλίο. Θα το διαβάζω όλη νύχτα και αύριο στο δρόμο για το σχολείο...
Χαιρετισμούς από την Αμερική.
Μαρία.