Ξενύχτι και καλό κρασί και την άλλη μέρα σας προσκαλώ εγώ να παρακολουθήσετε το
πανελλήνιο Πρωτάθλημα Γκόλμπολ που θα γίνει στις τέσσερις 5.06 Νοεμβρίου στο
κλειστό γήπεδο Πανιωνίου στη νέα Σμύρνη. Θα στείλουμε και Λεπτομέρειες σε άλλο
μήνυμα

Στάλθηκε από το iPhone μου

24 Οκτ 2016, 7:40 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: