Καλημέρα Και καλό μήνα Κώστα,
Όλα αυτά τα γράφω, γιατί θεωρώ υποκρισία ιδιαίτερα από την  πλευρά των επίςημων
φορέων να κόπτονται για Τα συλλαλητήρια και τις κινητοποιήσεις που θα
οργανώσουν, ενώ όλο τον άλλο χρόνο παραμένουν απαθής και παρακολουθούν τα
γεγονότα. Όλο αυτό το παραμύθι δεν με εκφράζει καθόλου. Συνειδητά έχω
αποφασίσει να μη συμμετέχω σε καμιά κινητοποίηση κανενός συνδικαλιςτηκού φορέα
σε τέτοιες επέτειους.
Στις οργανωμένες κινητοποιήσεις που θα γίνουν οποιαδήποτε ημερομηνία του χρόνου
θα συμμετέχω.
Δε με ενδιαφέρει να υπενθυμίσω την ύπαρξή μου μια φορά το χρόνο στους
ξεχασιάρηδες συνανθρώπους μου,  (δεν είμαι ο Άγιος Βασίλης Που τα παιδιά τον
θυμούνται  την παραμονή της Πρωτοχρονιάς)με ενδιαφέρει όμως να με μάθουν
βλέποντας με και ζώντας μαζί μου καθημερινά.

Στάλθηκε από το iPhone μου

1 Δεκ 2016, 3:07 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: