το πρόβλημα δεν είναι οι παγκόσμιες ημέρες αυτές καθαυτές. το πρόβλημα είναι τι διαχίριση κάνουμε όσοι μας αφορούν. αν τις αγνωήσουμε η αν δεν τις διαχιριστούμε σωστά απλά ζημιωνόμαστε εμείς οι ίδιοι, χάνοντας μιά ακόμα ευκαιρία να επικινονήσουμε τα θέματα που μας αφορούν. για να μήν ξεχνιόμαστε μέχρι πρίν λίγα χρόνια εξαντλούσαμε την ημέρα αυτή τρωγοπίνοντας στο κάραβελ και στο τιτάνια. σπύρος

From: "Μαρια Μανιατακη" <maniatakimaria19...@gmail.com>
Sent: Thursday, December 01, 2016 3:50 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, άντε και... χρόνια μας πολλά

Καλημέρα Και καλό μήνα Κώστα,
Όλα αυτά τα γράφω, γιατί θεωρώ υποκρισία ιδιαίτερα από την πλευρά των επίςημων φορέων να κόπτονται για Τα συλλαλητήρια και τις κινητοποιήσεις που θα οργανώσουν, ενώ όλο τον άλλο χρόνο παραμένουν απαθής και παρακολουθούν τα γεγονότα. Όλο αυτό το παραμύθι δεν με εκφράζει καθόλου. Συνειδητά έχω αποφασίσει να μη συμμετέχω σε καμιά κινητοποίηση κανενός συνδικαλιςτηκού φορέα σε τέτοιες επέτειους. Στις οργανωμένες κινητοποιήσεις που θα γίνουν οποιαδήποτε ημερομηνία του χρόνου θα συμμετέχω. Δε με ενδιαφέρει να υπενθυμίσω την ύπαρξή μου μια φορά το χρόνο στους ξεχασιάρηδες συνανθρώπους μου, (δεν είμαι ο Άγιος Βασίλης Που τα παιδιά τον θυμούνται την παραμονή της Πρωτοχρονιάς)με ενδιαφέρει όμως να με μάθουν βλέποντας με και ζώντας μαζί μου καθημερινά.

Στάλθηκε από το iPhone μου

1 Δεκ 2016, 3:07 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε:

Γεια σου Μαρία. Η καθιέρωση των παγκόσμιων ημερών αποσκοπεί στο να μας υπενθυμήσει ότι πρέπει και τις επόμενες μέρες του χρόνου που ακολουθούν να είμαστε ευαισθητοποιημένοι ωσ προς το θέμα της κάθε ημέρας. Μέρες τέτοιες υπάρχουν όπως ξέρεις για εκατοντάδες ομάδες. Η ημέρα κατά του ρατσισμού, του περιβάλλοντος, της μητέρας, της μουσικής κλπ, κλπ. Επειδή μάλιστα η μνήμη των ανθρώπων πολλές φορές είναι πολύ ασθενής χρειάζεται να υπενθυμίζουμε τα αυτονόητα.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Μαρια Μανιατακη