τώρα λοιπόν που περάσαν μέρες,
και κατάλάγιασε ο οριμαγδός των ανακοινώσεων και έκφρασης των συναισθημάτων των περισσοτέρων υμών για τον τόσο απρόσμενο χαμό της αγαπημένης μπέτης, θέλω κι εγω με την σειρά μου να πώ λίγα λόγια που ίσως ακουστούν κούφια αλλά βγαίνουν απο μέσα μου.
  την γνώρισα εκεί  στο έμπα του 21ου αιώνα,
όταν είχε έρθει θεσσαλονίκη.
θυμάμαι ακόμη και τώρα είμασταν στο αυτοκίνητο της εγώ ο συνάδελφος γιω΄ργος μητρόπουλος:τότε ασχολούμουν ενεργά με τον συνδικαλίσμό. μας μηλούσε για τα όσα έφερε στις βαλίτσες της ώς γνώση για τον χώρο απο την αμμερική, με έναν παιδιάστικο ενθουσιασμό, αλλά και μία ωρημότητα, για τα πολλά που μπορούσαν να γίνουν κι εδώ στην ελλάδα που με είχε αφήσει άφωνο.
δεν τηλεφωνιόμασταν τακτικά.

όταν ανέλαβε διοικήτρια του κ.ε.α.τ. είχαμε μηλίσει και της είχα πεί πως τώρα όλα όσαπήστευε θα μπορούσε να τα πραγματοποιήσει.
χαμογέλασε και μου είπε:να δούμε.
όλο  λέγαμε πώς θα κανονίζαμε καφέ να τα λέγαμε κι απο κοντά.
όποτε όμως έρχοντάν θεσσαλονίκη ήταν πνηγμένη, και της έλεγα δεν πειράζει την επώμενη φορά που θα ανέβεις. τελευταία φορά που την συνάντησα ήταν μετά την παράσταση:μαύρη κομωδία του πιτερ σάφερ στους αμπελόκηπούς, στις 5 νοέμβρήκαι μου είπε με χαρά ότι ειχαν βρεθεί κονδήλια για να διωρθωθούν οι υποδωμές στο οικοτροφείο και στο άλλο κτήριο που στεγάζονται γραφεία αλλά και το εκπαιδευτικό τμήμα.
θυμάμαι της ειχα τονίσει όπως της το έλεγα συχνά,
μπέτη να φέρεται παιδιά να γεμίσει η σχολή τυφλούς.
μου απάνταγε, για να έρθουν παιδιά πρέπει να φτιαχτούν οι υποδωμές πουείναι σε κακή κατάσταση.
αυττή ήταν η μπέτη,
 μεθοδική,  αθόρυβη,  ουσιαστική,  και ακούραστη!
.ίσως έγραψα πολλά αλλά να με συχωρνάτε.
 μου φαίνεται σαν ψέμα, καιέτσι  θα ήθελα να είναι μπέτη!
 γρηγόρης