From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Kostas .D.
Theodoropoulos
Sent: Thursday, February 9, 2017 2:35 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Η πρώτη πτήση με το eurofly

Γεια σου Δημήτρη.
Πολύ χαίρομαι που μπόρεσες και πέταξες. Επίσης πολύ σωστά προτείνεις την
χρήση του sapi ή του nvda. Σε κάθε περίπτωση θα στείλω email στον stefan και
θα του αναφέρω το bug. Για το ύψος τώρα. όταν έχεις απογειωθεί ο πύργος
ελέγχου σου δίνει οδηγίες για το ύψος που πρέπει να βρίσκεσαι. Για
παράδειγμα μπορέι να ακούσεις cline to 3000. Τότε θα πρέπει να ανέβεις σε
αυτό το ύψος.