Καλημέρα Νίκο. Θα κάνω μία προσπάθεια με το κινητό και βλέπουμε πως θα βγει.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Nikos Demetriou
Sent: Tuesday, February 21, 2017 11:07 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Ερώτηση για ηχογράφιση του Eurofly

Γεια σου Κώστα.
Δυστυχώς δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση σε αυτό το θέμα.
Εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το αν ο υπολογιστής είναι επιτραπέζιος ή
φοριτός, από την κάρτα ήχου και από τα windows που τρέχει κάποιος.
Νομίζω πως το total recorder θα μπορεί να ηχογραφήσει ταυτόχρονα το
μικρόφωνο σου και το παιχνίδι στερεοφωνικά αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει
ποτέ ξανά.

όταν έκανα την ηχογράφηση με το tube sim ηχογράφησα την φωνή μου με το
κινητό, και ταυτόχρονα ένωσα μια συσκευή plextalk ptr2 στην έξοδο
ακουστικών του υπολογιστή και ηχογραφούσα ταυτόχρονα και το παιχνίδι.
Μετά μίξαρα τους 2 ήχους μαζί με το goldwave αλλά είμαι σίγουρος πως
υπάρχουν ευκολότεροι τρόποι από αυτόν.
Νίκος

Καλημέρα σε όλες και όλους. όποιος γνωρίζει ειδικά στον Νίκο Δημητρίου θα
ήθελα να γνωρίζω τεχνικά πως μπορώ να κάνω μία ηχογραφημένη πτήση με το
eurofly. Διαθέτω μικρόφωνο και έχω τον total recorder. Δεν ξέρω αν γίνεται
θα ήταν χρήσιμο όταν ηχογραφώ ο ήχος του παιχνιδιού να βγαίνει κατευθείαν
από τον υπολογιστή.
ευχαριστώ για κάθε απάντηση

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της
λίστας στείλτε email στην διεύθυνση