iphone 7+ και πείνα ρεεεεε.
Καλημέρες χαχαχα.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Αργυρόπουλος Γρηγόρης
Sent: Monday, March 20, 2017 7:29 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ. 13/03/2017

δεν διαφωνούμε νίκο!

κι εγώ έχω ένα λαπτοπ εξαετίας  που καμία φορά θέλω να πετάξω απο το
παράθυρο.

 πέρσι έβαψα το μπαλκόνι μου με 600 ευρώ όσο κοστίζει ένα 6-iphone.

δεν παραπονιέμαι προς θεεού θα ήμουν άδηκος,όμως ο καθένας ιεραρχεί τις
υποχραιώσεις του .

όπως εσύ βάζεις προτερεότητα πολύ σωστά!

όσα παραπάνω μου έγραψες έτσι κάνω κι εγώ και κάθε νοήμων άνθρωπος.

αυτό σημαίνι  νοικοκυροσύνη.

όταν είσαι άνεργος δεν είναι προτερεότητα το iphone και είναι
τουλάχηστον άσχημο, να πηγαίνεις σε μία πορεία με το iphone στα χέρια να
φωνάξεις γιατί πραμά;

όχι φίλε,  πολλοί απο εμάς είμαστε κακομαθημένα παιδιά.
και δεν πρέπει να παρεξιγιόμαστε όταν μας αντιμετωπίζουν ως τέτοια.
την καλημέρα μου!
γρηγόρης