Καλημέρα Γιώργο. Προφανώς ενοείς την σελίδα του αρχείου της λίστας. Ο σύνδεσμος που έχεις στείλει δεν έχει καμία σχέση με την σελίδα του αρχείου της λίστας. Μετά το τέλος από κάθε μήνυμα ακολουθούν οδηγίες που περιέχει και τους σωστούς συνδέσμους οι οποίοι ανοίγουν κανονικά. Θα πατάς μόνο αυτούς.
χαιρετισμούς.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: George Dimitriadis
Sent: Monday, August 07, 2017 9:24 AM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Προβλημα με το λινκ της σελιδας

Καλημερα. Εδω και λιγες μερες οταν προσπαιθω να ανοιξω τον συνδεσμο
της σελιδας για να διαβαζω τα θεματα που συζητιουνται δεν μου ανοιγει
και βγαζει συννεχεια problem loading page. Θεμα του δικτυου μου δεν
ειναι γιατι σε αλλες σελιδες μπαινω. Υπαρχει καποιο προβλημα στη
σελιδα? Ο συνδεσμος ειναι αυτος
http://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fhostvis.net%2Fmailman%2Flistinfo%2Forasi_hostvis.net&sa=D&sntz=1&usg=AFQjCNHJvJAhizgG7vd-tuW7mbpI59VlVw