Ο πρωθυπουργός ξεκινά περιοδεία στην Ελληνική επαρχία και περνώντας έξω από κάποιο χωριό, το αυτοκίνητό του χτυπά κατά λάθος μια κότα και τη σκοτώνει.

«Μην στεναχωριέσαι», λέει στον οδηγό του. «Θα πάω εγώ να μιλήσω στον ιδιοκτήτη της και σε λίγο επιστρέφω…»

Μετά από 10λεπτά βγαίνει με σκισμένα ρούχα και μώλωπες από το σπίτι, μπαίνει στο αυτοκίνητο και σχολιάζει εκνευρισμένος:

«Μα τι χωριάτες που είναι αυτοί! Τόση φασαρία για μια κότα και δεν άκουγαν τίποτα! Κουβέντα!

Με κάνανε μαύρο στο ξύλο οι άξεστοι. Πάμε να φύγουμε από δω.»

Σε κάποια άλλη πόλη, το αυτοκίνητο πατάει ένα γουρούνι και το σκοτώνει.

Ο πρωθυπουργός τρομοκρατημένος λέει στον οδηγό του.

«Να πας εσύ τώρα, να τους πληρώσεις όσα θέλουν και να φύγουμε γρήγορα.»

Πράγματι ο οδηγός πηγαίνει, αλλά αργεί.. Περνά μια ώρα, περνάνε δυο ώρες και κάποια στιγμή βγαίνει ο οδηγός, αγκαλιά με τον ιδιοκτήτη του γουρουνιού τραγουδώντας, γεμάτος πεσκέσια και μέσα στην καλή χαρά.

«Δεν ξέρω πρόεδρε. Εγώ μπήκα στο σπίτι και τους είπα με σοβαρό ύφος:

«Καλημέρα σας! Είμαι ο οδηγός του πρωθυπουργού. Το γουρούνι είναι νεκρό!»

Κατάλογος ηχητικών βιβλίων για ανάγνωση
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.xls
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που
λειτουργούν οι φορείς των τυφλών