Ένας Αμερικάνος πάμπλουτος, αποφασίζει αφού δεν είχε και παιδιά, να δώσει σαν
βραβείο έναν ουρανοξύστη του, σε όποιον κατάφερνε να πηδήξει σε κάθε όροφο, μία
γυναίκα μέσα στην ίδια ημέρα.

Πέρασαν πολλοί, αλλά οι περισσότεροι, έφταναν το πολύ μέχρι τον 15ο όροφο και
έπεφταν κάτω εξαντλημένοι.

Παίρνει μέρος και ένας τύπος, ξεκινάει, περνάει τον 15ο όροφο, τον 30ο, τον 50ο
και βγαίνει στην ταράτσα. Από πίσω του, όλοι οι υπόλοιποι, δημοσιογράφοι,
κόσμος κτλ.

Αυτός, προβληματισμένος, ζητάει ένα κινητό να τηλεφωνήσει. Πάει σε μία γωνία
και μιλούσε πολύ σιγά.

Επιστρέφει, κατεβάζει το παντελόνι και αρχίζει να τραβά μαλακία.

Πετάγεται ένας δημοσιογράφος και του λέει:

- !Καλά, πήδηξες 50 γυναίκες σερί και τώρα τραβάς και μαλακία; Γιατί;!

- !Μίλησα μόλις τώρα με το δικηγόρο μου και μου είπε να κατοχυρώσω και τον
αέρα.!