Εντεταλμένος φορέας για την εκπέδευση των τυφλών, άρα και για την δωρεάν
εκτύπωση είναι το κεάτ. Ο φάρος έχει άλλη αποστολή και φυσικά πρέπει να
πληρώνετε όχι μόνο για την εκτύπωση αλλά και για τις άλλες υπηρεσίες που
παρέχει. Σπύρςο

26 Νοε 2017, 22:41, ο χρήστης «Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr>» έγραψε: