Καλημέρα!
Δεν ξέρω αν αγάπησα στην εφηβεία μου, συγγραφέα περισσότερο από τον Στάινμπεκ!
Προσωπικά ότι και να ανέβει θα χαρώ!
Εν τω μεταξύ κάποια βιβλία του όπως ο δρόμος με τις φάμπρικες πρέπει οπωσδήποτε
να ξανάηχογραφηθούν!
Τέλος είναι πραγματικά συγκινητικό πόσο μικροί είναι η Αθηνά διαβάζοντας
τοανατολικά της Εδέμ!
χρυσέλλα

Στάλθηκε από το iPhone μου

20 Δεκ 2017, 20:45, ο χρήστης «Pwlina Papanikolaou <pwlin...@otenet.gr>» έγραψε: