Παντρεύτηκε κάποιος και πήγε για δέκα μέρες γαμήλιο ταξίδι. Έδωσε εντολή στους
υπαλλήλους του να μην τον ενοχλήσουν για κανέναν και για τίποτα. Την τρίτη

όμως ημέρα χτυπά το τηλέφωνο του και στη γραμμή ακούει έναν υπάλληλο του να του
λέει:

- "Αφεντικό!"

- "Τι είναι ρε! Δεν σας είπα να μην με ενοχλήσει κανείς;"

- "Να αφεντικό σε πήρα να σου πω πως έσπασα το φτυάρι!"

- "Και πως το έσπασες;"

- "Να το έσπασα καθώς άνοιγα ένα λάκκο."

- "Και γιατί άνοιγες το λάκκο;"

- "Για να θάψω το σκυλί."

- "Γιατί ψόφησε το καλό μου το σκυλί; πως έγινε αυτό;"

- "Να κάηκε αφεντικό όταν πήρε φωτιά ο στάβλος!"

- "Πήρε φωτιά ο στάβλος; Από τι;"

- "Πετάχτηκε μια σπίθα όταν πήρε φωτιά το σπίτι!"

- "Πήρε φωτιά το σπίτι; ποιος την έβαλε;"

- "Η μητέρα σου κρύωνε και άναψε το μαγκάλι, αλλά αυτό έγειρε και πήρε φωτιά
όλο το σπίτι και κάηκε. Α! αφεντικό κάηκε και η μητέρα σου!"

Μόλις άκουσε αυτός τα μαντάτα άρχισε να χτυπιέται και να λέει:

- "Τι είμαι εγώ ένα τίποτα δεν είμαι! Δεν έχω σκύλο, δεν έχω στάβλο, δεν έχω
σπίτι, δεν έχω και μάνα. Όλα αρνητικά μου πάνε στη ζωή, όλα αρνητικά!"

Τότε ο υπάλληλος άρχισε να φωνάζει από την άλλη άκρη της γραμμής.

- "Αφεντικό έχεις ένα θετικό, έχεις ένα θετικό!"

- "Τι θετικό έχω μου λες;"

- "Να θυμάσαι που έκανες εξετάσεις για το AIDS; να λοιπόν ήρθε ένα γράμμα βγήκε
Θετικό!"