Καλησπέρα Μαριλή. Θεωρητικά η κάρτα θα σου έρθει ταχυδρομικ.
--Κώστας--

->α

-----Original Message----- From: Μαριλύ Καλούδη
Sent: Thursday, January 18, 2018 7:46 PM
To: orasi mailing list ; Θανάσης Κατσαγάννης
Subject: Re: [Orasi] σχετικάμε τον οασά.

Καλησπερα Θαναση και να εισαι πολυχρονοσ με υγεια και ευτυχεια.

Οσον αφορα για τον οασα εγω εκανα αιτηση επιτυχωσ ανεβασα μια
φωτογραφεια απο τα αρχεια μου πατοντασ μεταφορτοση και οσο για την
αντιγραφη την εκανα με ματι μου ειπε τα γραμματα και τους αριθμουσ και
τουσ αντεγραψα.

Το θεμα ειναι ομως οτι πηγα στα εκδοτηρια του Πειραια εχοντασ το πιν να
την εκδωσω και μου ειπαν οτι δεν εχουν ηδεα για αυτο !

Στις 17/1/2018 9:49 μμ, ο Θανάσης Κατσαγάννης έγραψε:

Δοκίμασα σήμερα να κάνω έτηση, αλλά στο τέλος μου έβγαζε ερορ.
Θέλει να αντιγράψεις κάπια σύμβολα που είναι εικόνα, και να προσθέσεις φωτογραφία. Στο 11 185 μου ήπαν πος θα έχουμε μία κάρτα που θα τη χρησημοποιεί και ο συνοδος.
Θανάσης.