Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους!
Τα του επαγγέλματος θα βγουν σίγουρα στην πορεία και μακάρι να αναπτυχθεί με το
σωστό τρόπο, εμένα προσωπικά το ότι το στηρίζουν οι φορείς που δείχνουν γενικά
τρομερό Επαγγελματισμό, Μεθοδικότητα και στήριξη σε νέα επαγγέλματα που αφορούν
στους τυφλούς…  Με ανησυχεί λίγο αλλά θα δούμε!
Όσο για το θέμα της πλάκας, νομίζω πως όταν κάποιος μόνος του αναγνωρίζει ότι
το παράκανε και ζητά συγνώμη Πρέπει Να του αναγνωρίζετε αυτό και   να λήγει το
θέμα!

Στάλθηκε από το iPhone μου

2 Φεβ 2018, 06:30, ο χρήστης «Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr>» έγραψε: