καλημέρα Νικόλα! φίλε ο τρόπος που έστελνες πριν τα τραγούδια, δηλαδή ένα τη φορά, κατά τη γνώμη μου ήταν ο πιο ενδεδειγμένος. προσωπικά να ανοίξω ένα ένα τραγούδι, δε θα το κάνω, μιας και ο χρόνος μου δεν είναι απεριόριστος. αν όμως έχω ένα κομμάτι με την ιστορία του, και πιο ευχάριστο μου είναι, αλλά και η μία ιστορία και το ένα κομμάτι, εντυπώνονται καλύτερα στο μυαλό από ότι να ακούσω για παράδειγμα πέντε μαζεμένα. επειδή τη δουλειά που κάνεις την παρακολουθώ με ενδιαφέρον αλλά και ευχαρίστηση μαζί, θα πρότεινα να μην αλλάξεις τον προηγούμενο τρόπο. προς Θεού, δε σου επιβάλω τί θα κάνεις, απλά τη γνώμη μου σου λέω. φιλικά!
Νίκος.