Καλημέρα και καλή βδομάδα!
Επιτρέψτε μου, η παρατήρηση δεν είναι σωστή γιατί τα δύο άρθρα έχουν μεν τον
ίδιο τίτλο και την ίδια  θεματολογία, προσεγγίζουν το θέμα όμως από δύο
διαφορετικές σκοπιές.
Το ένα από εκείνη της αφήγησης του γεγονότος και τις δήλωσεις της κίνησης
μηδενικής ανοχής,  και το άλλο της τοποθέτησης πως ο παρολυμπιονίκης δεν
χαιρέτησε ναζιστικά.
Άρα έπρεπε να ανέβουν και τα δύο κατά τη γνώμη μου!
Χρυσέλλα

Στάλθηκε από το iPhone μου

5 Φεβ 2018, 08:54, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>»
έγραψε: