Καλημέρα. Στα κεπ όπου θα σου καταχωρήσουν στο σύστημα τον αριθμό της καινούριας σου ταυτότητας.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Χρυσούλα Καραθύμιου
Sent: Monday, February 05, 2018 12:27 PM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει

Καλημέρα! Μπαίνω στη σελίδα, exoamka.gr Για να τυπώσω το ΑΜΚΑ μου σε γνήσιο έγγραφο. Το χρειάζομαι για την προσωποποιημένη κάρτα του μετρό που θέλω να βγάλω. Δεν μου το αναγνωρίζει όμως γιατί έχουν την παλιά μου ταυτότητα. Με την παλιά μου ταυτότητα το έβγαλα, όμως το πρόβλημα μου εμένα είναι που θα πρέπει να δώσω τα στοιχεία της καινούργιας μου ταυτότητας. Τα έχω δώσει στην εφορία στις τράπεζες, δεν ξέρω που αλλού θα πρέπει.