έχοντας όλα αυτά τα χρόνια μοιραστεί τις εμπειρίες σου από αυτή την προσπάθεια θερμά συγχαριτήρια για το τέλος αυτής της διαδρομής που με τόση επιμονή
πέτυχες τον στόχο σου και αυτό που αγαπούσες. Πάμε για τα επόμενα!!!.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: skordilis-spyros
Sent: Monday, February 12, 2018 9:18 AM
To: οραση list
Subject: [Orasi] πολίνα παπανικολάου. Διδάκτωρ Εγκληματολογίας της νομικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

με μεγάλη χαρά αντέγραψα απο τον προσοπικό λογαριασμό της φίλης πολίνας το παρακάτω δημοσίευμα. εύχομε συνεχή πρόοδο και δημιουργικ΄΄οτητα. Προχθές ήταν μια μέρα μεγάλης χαράς! Έπειτα από επτά έτη προσπάθειας ανακηρύχθηκα Διδάκτωρ Εγκληματολογίας της νομικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η υποστήριξη υπήρξε πραγματικά απολαυστική για εμένα! Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη Γιατί άνοιξε, θέλω να πιστεύω, ένας διάλογος πάνω σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα, αυτό του περιβαλλοντικού θύματος και της περιβαλλοντικής θυματοποίησης ενγένει.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την Επιβλέπουσα μου κυρία Μάιρα Κρανιδιώτη Για την υποστήριξη της και για τις χρήσιμες συζητήσεις μας όλα αυτά τα χρόνια. Πολλά ευχαριστώ οφείλω στους/στις αγαπημένους/ες φίλους/ες που μοιράστηκαν μαζί μου τη χαρά αυτής της ξεχωριστής ημέρας. Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλω , ολόψυχα, στον κύριο Παναγιώτη Μέρκο, τέως Γενικό Επιθεωρητή Περιβάλλοντος καθώς και στην καλή φίλη Βενέτα Λαμπροπούλου, Πρόεδρο του Ιδρύματος Κωφών Ελλάδος και καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Πατρών για την παρουσία τους κατά την υποστήριξη της διατριβής.

Υ.Γ. Και επειδή με τις οίκοκεντρικές θεωρίες κλείσαμε, κάπως, μετά την υποστήριξη, στη φωτογραφία είμαστε, όσοι/ες, απλώς, δεν αντισταθήκαμε στους πειρασμούς της Τσικνοπέμπτης. ????????