Μάλλον όχι δεν ξέρουμε...!

Πωλίνα

Στις 13/2/2018 7:03 μμ, ο George Dimitriadis έγραψε:
Καλησπέρα. Φέρουμε πότε θα ανοίξει επιτέλους αυτή η βιβλιοθήκη;

Στάλθηκε από το iPhone μου

6 Φεβ 2018, 10:20 μμ, ο χρήστης «Apostolis Revenisios <reven...@gmail.com>»
έγραψε:

Νικόλα, αν πάς λίγο πιό πάνω θα σου πεί ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί ο
λογαριασμός.

Αποστόλης

Στις 6/2/2018 6:31 πμ, ο Νίκος Χαρίτος έγραψε:
εμένα μου βγάζει, ξεχάσατε τον κωδικό σας, ενώ τον θυμάμαι μια χαράχαχά. η
επίσημη ενημέρωση, αν θυμάμαι καλά στον τηλεφωνητή τη διάβασα μιλούσε για χθες
5 Φευρουαρίου ότι θα ξεκινούσε η λιτουργία της.
Νίκος.