Καλησπέρα!
Ήθελα και εγώ να το σχολιάσω αυτό με τον τηλεφωνητή, αλλά το βρήκα ως
αντικείμενο πόλωσης και είπα να μην το κάνω αφού είμαι και εξυπηρετούμενη και
όχι μέλος.
Νομίζω ότι το θέμα είναι πιο απλό από όσο προσπαθούμε να το αναδείξουμε!
Ο φάρος, όπως και η πλειοψηφία των οργανισμών στην Ελλάδα, δεν έχει πάντα
σταθερή οργάνωση, Και σαφές οργανόγραμμα που να το ακολουθούν όλοι σωστά και να
είναι ξεκάθαρο ποιος παίρνει κάθε απόφαση, ποιος έχει δικαίωμα να την
τροποποίηση και ποιος τελικά την εφαρμόζει!
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από περιστατικά σαν αυτό!
Είναι ένα φαινόμενο πάρα μα πάρα πολύ γενικό στη χώρα μας!

Στάλθηκε από το iPhone μου

22 Φεβ 2018, 13:12, ο χρήστης «Θανάσης Κατσαγάννης <thkatsagan...@gmail.com>»
έγραψε: