Οι άνθρωποι που πάσχουν από καρκίνο του παχέος εντέρου, ακόμη και τρίτου 
σταδίου, και τρώνε τακτικά ξηρούς καρπούς έχουν σημαντικά μικρότερο κίνδυνο να 
επιδεινωθεί ο καρκίνος τους και να πεθάνουν πρόωρα, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη 
αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Γέιλ, με επικεφαλής τον Τσαρλς Φουξ, διευθυντή 
του Κέντρου Καρκίνου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό κλινικής 
ογκολογίας «Journal of Clinical Oncology», παρακολούθησαν 826 άτομα σε μια 
κλινική δοκιμή επί 6,5 χρόνια κατά μέσο όρο.
 ________

Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
[email protected]
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
στείλτε email στην διεύθυνση
[email protected]

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net

Για το αρχείο της λίστας
http://www.mail-archive.com/[email protected]/
Εναλλακτικό αρχείο:
http://hostvis.net/pipermail/orasi_hostvis.net/
παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
http://www.freelists.org/archives/orasi
__________
NVDA δωρεάν αναγνώστης οθόνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
http://www.nvda-project.org/
_____________
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις 
προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών
____________

Απαντηση