ανα πάσα στιγμή μαρία. μήν ββιάζεσε μήν τρελένεσε. σπύρος

From: "Μαρια Μανιατακη" <maniatakimaria19...@gmail.com>
Sent: Friday, March 16, 2018 4:39 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] ΗΔΙΚΑ: Άνοιξε η ενεργοποίηση των Athena Card για άνεργους και ΑΜΕΑ στο idika.gr

Να ρωτήσω κάτι, αν κάποιος δεν έχει βγάλει ακόμα κάρτα, μπορεί να βγάλει;

Στάλθηκε από το iPhone μου

16 Μαρ 2018, 2:07 μμ, ο χρήστης «Μαριλύ Καλούδη <mkalo...@gmail.com>» έγραψε:

Καλησπερα εγω πηγα εχθες στον σταθμο του Πειραια για να κανω την ενεργοποιηση μεσω μηχανημάτων και μου ηπαν πως χριάζονται 7 εργασημες απο την ενργοποιηση στην ιδικα.

Στις 16/3/2018 1:47 μμ, ο Nektarios Papachristos έγραψε:
Γειά σας.

Τζίφος και σήμερις μετά από 4 μέρες που έχω ενεργοποιήσει την κάρτα μου, τα μηχανήματα στο μετρό, πατώντας την επιλογή επιδότιση μου βγάζουν το μήνυμα "προέκειψε σφάλμα επαναφόρτησης της κάρτας σας". Προφανώς οι σχετικές υπηρησίες κοιμούνται μιας και σήμερα είναι η παγκόσμια μέρα ύπνου.

Νεκτάριος