Δηλαδή η νέα Δημοκρατία και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. το ίδιο δεν επιδιώκουν; Από Τους
πρώτους μήνες εκλογής αυτής της κυβέρνησης Γαβγίζουν προκειμένου να πάρουν τις
καρέκλες. Απορώ, δεν χόρτασαν 40 χρόνια;

Στάλθηκε από το iPhone μου

7 Απρ 2018, 12:06 μμ, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com>» έγραψε: