Ενώ ο σύριζα προέρχετε απο παρθενογέννεση και δενέχει κυβερνίση... η παριμοία
λέει. Αλαξε ο μαολιός και έβαλε τα ρούχα του αλιώς. Αλλά είπαμε μήν μασάς αυτός
ο σανός είναι σίγουρα νόσιμος αλλάθολώνη την μνήμη. Χαχαχαχα. Σπύρος

7 Απρ 2018, 18:47, ο χρήστης «Γιώργος Καλουδάκης <gkaloudak...@otenet.gr>»
έγραψε: