Με υπουργάρα τσικελωτό και πρωθυπουργάρα Τσίπρα πιάσαμε πάτο;;; Με τα
υπερπλεονάσματα που πήραν τα λεφτά από τους πλούσιους και τα δώσαν στους
φτωχούς με το μέρισμα, δεν Αυξήθηκε  η κατανάλωση;;; Εγώ δεν πιστεύω Τίποτα το
άρθρο είναι κατασκεύασμα της μπλε μοντάζιέρας!!!

Στάλθηκε από το iPhone μου

10 Απρ 2018, 12:08 μμ, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos
<ks...@hostvis.net>» έγραψε: