Παρά το ότι οι ετερίες είναι υποχρεομένες να παρέχουν συνοδεία δεδομένου ότι
εισπράτουν χρήματα απο τον κάθε ταξιδιότη. Ωστόσο είναι κάτι που μπορή να συμβή
σε ένα περιφεριακό αεροδρόμιο. Παρά το ότι είναι διεθνές. Λογικά επειδή τους
εργαζόμενους τους έχουν για όλες τις δουλειές η υπάληλος κάπου θα
μπλοκαρίστικες. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αναφερθή όχι όμως βάλοντας κατά της
εργαζόμενης όσο να θυμίζει στην ετερεία τις υποχρεώσεις που έχει. Σπύρος

14 Απρ 2018, 09:50, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>»
έγραψε: