Άξιο τέκνο ενός καταξιωμένου λαού

 Το ερωτηματολόγιο ήταν τόσο σχολαστικό, που μου ζητούσε να δώσω λεπτομέρειες,
όπως, π.χ., την ημερομηνία του γάμου μου, το πατρώνυμο της μητέρας μου κ.ά.
Αλλά αυτό το λεπτομερές ερωτηματολόγιο δεν περιελάμβανε την κύρια, τη βασική
ερώτηση, δηλαδή ποιες ήταν οι συνθήκες που έδωσαν τη δυνατότητα σε μένα, μια
πρώην αγράμματη εργάτρια γης, να γίνω μια νομοθέτης, μια βουλευτής του Ανώτατου
Σοβιέτ;... Αν δε θέσεις το ερώτημα "υπό ποιες συνθήκες;", δεν μπορείς να
κατανοήσεις και να εκτιμήσεις την καταξίωση ενός Σοβιετικού πολίτη - κι
επομένως τη δική μου. Το κύριο, το βασικό, δεν είναι το συγκεκριμένο άτομό μου,
αλλά το γεγονός ότι η ανάδειξή μου δεν ήταν κάποια εξαίρεση στον κανόνα ... εγώ
αναδείχτηκα μαζί με το λαό, έγινα ηρωίδα μαζί με το σύνολο του ηρωικού λαού
μου. Και αυτό είναι το κύριο, το βασικό."

Συγγραφέας: ΠΑΣΑ ΑΓΓΕΛΙΝΑ

Κατηγορία: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ - ΠΕΖΟΣ ΛΟΓΟΣ

Θέμα: αυτοβιογραφία

Εκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ

Εκφωνητής: Κουτσουράκης Βαγγέλης

Αρ. Πρωτοκόλλου: 9246

Έτος έκδοσης: 2017

Τόπος έκδοσης: Αθήνα

ISBN: 978-960-451-251-5

Σελίδες: 152

Διάρκεια: 03:48

Ημερομηνία ηχογράφησης: -

Βιβλιοθήκη: Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών

Γλώσσα: Ελληνική
https://pstomiros.gr/book/6177