να μιά περίπτωση που θα πρέπει να ιδοθεί με μεγάλη προσοχή. ελπίζω με την συζήτηση να βγούν και άλλες περιπτώσεις.

From: "ΓΙΩΤΑ ΑΝΝΑ" <akgi...@gmail.com>
Sent: Friday, May 18, 2018 2:31 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>; "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Subject: Re: [Orasi]  σχετικά με τον ηχιτικό εντοπιστή

Καλησπέρα. Χρισιμοποιώ εδώ και χρόνια ασίρματο κουδούνι και είμαι πολύ ευχαριστημένη.Ο πομπός είναι πανάλαφρος και σε μέγεθος ίσα με μισό πακέτο τσιγάρα. Κοστίζει 15 ευρώ. Αγόρασα και μια αδιάβροχη θήκη κινητού , η οποία έχει κορδονάκι για να μπορείς να την περνάς στο λαιμό. Η θήκη κόστισε 10 ευρω.Έχει εμβέλια 100 μέτρα περίπου.Κάποια κουδούνια μάλιστα έχουν ένα κουμπάκι στο σημείο που μπαίνουν οι μπαταριές στο δέκτη και διαλέγεις όποιο κουδούνι σε βολεύει. Έχουν καμιά δεκαριά ήχους.

  Άννα

Στις 17/5/2018 10:11 μμ, ο Νίκος Χαρίτος έγραψε:
καλησπέρα Χρήστο! δηλαδή το κόστος των σαράντα ευρώ θεωρείται απαγορευτικό για έναν τυφλό προκειμένου να έχει την αυτονομία του στην παραλία; εάν αυτό συμβαίνει, τότε θα πρέπει, όχι να μας ρίξουν, αλλά να πάμε και να πέσουμε από μόνοι μας στον Κεάδα! έλεως δηλαδή. και για να μην παρεξιγηθώ, η οργή μου δε στρέφεται σε' σένα αλλά στη νοοτροπία του όλα τζάμπα. ο τζάμπας πέθανε ας το πάρουμε απόφαση. αν μου έλεγες για παράδειγμα, δώσε δυόμισι χιλιάρικα και πάρε μία μπάρα μπρέι,. φυσικά και δε θα τα έδινα. θα προσπαθούσα να λύσω αυτή μου την ανάγκη με φθινότερα μέσα. όμως το να θέλω να έχω την αυτονομία μου στην παραλία και να λυπάμαι τα σαράντα ευρώ, ε αυτό είναι κατάντια.

Νίκος